Eklassiq Concept biz card

Eklassiq Concept biz card

Thursday, November 5, 2015

Makeup : Senarai Harga Perkhidmatan Mekap Kabby (updated!)

Sekiranya anda mencari tukang mekap yg profesional, jangan cari saya. Saya mekap sebab saya suka! Kalau profesional tu memang nda la. Saya tidak pernah claim saya ni pro. Biasa-biasa saja ba. Kalau ada yg mau makeup service saya, inshaa Allah saya akan penuhi sekiranya tidak bertembung dgn schedule saya. Kalau saya betul-betul tidak dapat attend, saya akan pass dengan kawan-kawan saya. Kalau bukan rezeki saya, saya terima.
 
Saya terima juga permintaan mekap untuk orang yang mau bermekap untuk majlis tapi budget kurang. Saya faham perasaan itu sebab saya sendiri pernah mengalaminya dulu. Saya pun bukan orang senang. Terus terang saya cakap, saya tidak pernah ikut kursus mekap yang beratus-ratus, apa tah lagi yang beribu riban. Tidak pernah. Terus terang saya mengaku di sini.
 
Kalau anda mau give a try, why not...bilang orang putih. hehehe...
 
Anything, boleh contact sy dgn me-WhatsApp terus ke +60168370521
#tolongorangsusah
#mekapkampungkampungsaja
#budgetmakeupartist
#sayabukanprofesional
#lowbudgetmakeup
 
*tertakluk pada terma dan syarat.

No comments:

Post a Comment