Eklassiq Concept biz card

Eklassiq Concept biz card

Friday, August 14, 2015

EKLASSIQ Online Shop

Jamu Seri Dewi Malam Sabah - Eklassiq

Eklassiq Concept
 
Assalamualaikum dan selamat sejahtera, everybody!
 
Pendahuluan:
Setelah sekian lama, baru hari ini admin berkesempatan meng'update' blog Eklassiq ni. Berhabuk sudah kali...kuikuikui. Admin memohon seribu kemaafan sebab lama tidak update. Admin turut bersyukur kerana walau pun blog ini lama tidak update (bersawang sudah blog ni), kebanyakan customer yang meng-order mendapat info dan contact number admin daripada blog ini. Alhamdulillah. Walau pun admin tidak aktif blogging, Facebook page admin masih aktif dan updated! Bagi anda yang mempunyai akaun Facebook, bolehlah kunjungi dan 'Like' page seperti yang tertera di kanan skrin anda, ya.
 
Jamu Seri Dewi Malam Sabah - Eklassiq dan Eklassiq Concept:
Kalau anda perasan, ada 2 logo di atas, Jamu Seri Dewi Malam Sabah - Eklassiq dan Eklassiq Concept.
 
Eklassiq Concept pula kedai online yang menjual pelbagai jenis produk, samada servis dan barang jualan berkonsepkan kesihatan, kecantikan, gaya hidup dan fesyen. Eklassiq Concept adalah 'kedai utama', ala-ala HQ gitu. JSDM Sabah Eklassiq merupakan salah satu kedai sub di bawah Eklassiq Concept.
 
Jamu Seri Dewi Malam Sabah-Eklassiq (JSDM Sabah Eklassiq) adalah kedai online yang menjual produk-produk Jamu Seri Dewi Malam - Moden Tradisional (SDM-MT) sahaja.
 
Profile picture untuk Eklassiq Concept dan JSDM Sabah Eklassiq pun sudah berubah wajah! Wajah yang lebih simple tapi klasss gitu...I Iike!
 
Akhir kata, sebarang cadangan/pendapat/komen membina, bolehlah salurkan kepada pihak kami melalui emel rasmi kami eklassiq@gmail.com atau SMS/WhatsApp 0168370521...in shaa Allah, kami akan cuba respon sesegera yang mungkin, k.

No comments:

Post a Comment