Eklassiq Concept biz card

Eklassiq Concept biz card

Thursday, August 20, 2015

Makeup : Sweet Smokey (Wedding-Rohazlinah)

As salaam dan hai, everybody...
Baru kali ni saya dapat update makeup job di blog. Kalau saya ada kamera digital yang terang dan jelas, barangkali banyak suda gambar klien saya upload sini. Tetapi oleh kerana belum ada rezeki beli kamera digital, terpaksa pakai henpon dulu la.
 
Walau pun klien tau saya tidak banyak upload gambar hasil kerja (makeup job), alhamdulillah...tetap ada permintaan untuk memekapkan orang.
 
Pada bulan Februari 2015 yg lalu, saya ambil makeup job untuk yang terlaaasssst sebab masa tu saya sarat mengandung. 8 bulan lebih lebih...tidak ingat berapa minggu suda masa tu (due bulan hujung Mac 2015).
 
Actually, masa tu saya tidak mau terima lagi makeup job sebab keadaan saya masa tu yang tengah sarat. Oleh kerana pengantin ni ambil full package makeup (NIKAH + MALAM BERINAI + SANDING) dan pengantin tu pula adik ipar saya, naaah.....apa lagi, saya dengan excited nya, ambik juga job ni sambil di assist oleh adik saya, Uding.
 
Sorry banyak2 sebab gambar tidak berapa terang dan jelas.  


NIKAH - KG KAWANG, PAPAR
Sorry...gambar tidak berapa terang dan jelas. Snap gambar dari kejauhan. Kerja mekap si pengantin ni sangatlah senang. Kulit wajah mulus dan semulajadi cantik! Untuk majlis nikah, saya bagi dia mekap yang sweet look and soft saja. Lipstick Sweet Pink + Light Smokey Brown.


BERSANDING - KG KAWANG, PAPAR

Ini gambar pengantin bersanding. Sorry sekali lagi....gambar tidak closed up. Untuk mekap bersanding pengantin ni, saya mekapkan dia agak bold sikit. Lipstick Red Coral + Smokey Brown & Turqoise.
 


MALAM BERINAI - KG KAWANG, PAPAR

Ini pula gambar masa malam berinai. Smokey Gold + Brown & Red Lippy. Nampak ja tebal tp tidak tebal pun. Lampu kot.
 
Alhamdulillah...pengantin dan keluarga pengantin menyukai hasil kerja saya. Syukur ke hadrat Allah atas rezeki yang diberi.

Tempah jurumekap untuk hari bahagia anda;
0168370521 (Kabby)

No comments:

Post a Comment